מחקר זה הוא הפרויקט האתנוגרפי הראשון המוקדש כולו לחתונות ישראליות, תוך התמקדות בתקליטני חתונה והקהלים שלהם. הפרויקט, הנתמך על ידי מענק ISF, הוא גם המחקר האתנומוסיקולוגי הראשון בעולם שחוקר את התפקיד המרכזי של דיג'יי חתונות כמתווכים תרבותיים.
הטענה היא כי תקליטני חתונות הם בעת ובעונה אחת יורשי הפונקציה המסורתית של נגני החתונות המקצועיים, מתווכים ומתווכות של רכיבים מתרבות המועדונים לתחום החגיגה המשפחתית והקהילתית, ושחקנים בשדה המסחרי של תעשיית החתונות.
באמצעות ראיונות, עבודת שדה אתנוגרפית, ואיסוף וניתוח של כמעט 100 סרטונים ביתיים מ-40 השנים האחרונות, הפרויקט עוקב אחר היווצרותן של מסורות חגיגה מקומיות מודרניות שבמרכזן ניצבים התקליטנים, וחוקר את הדיאלוג הפרפורמטיבי בין התקליטן/ית לבין הקהל, ובתוך הקהל פנימה - בהובלת התקליטן. מחקר רוחבי-ארצי זה של מוזיקת חתונות מספק תמונה עדכנית, ״מלמטה למעלה״ של ריבוי וריבוד תרבויות בישראל , ומדגים כיצד משא ומתן על המשמעות של קטגוריות חברתיות וזהויות קולקטיביות מתקיים בהצטלבות ובאינטראקציה של סגנונות מוזיקליים שונים, ולא רק מיוצג או מגולם על ידם.
הפרויקט בהובלתו של ד"ר עודד ארז ושותף בו עומר פשיטיצקי שמלווה מטעם המרח"ב הדיגיטלי